Apr 20, 2011

Friendship Quotes :)


A friend is the one who comes in when the whole world has gone out.
~Grace Pulpit

There is nothing on this earth to be prized more than true friendship. ~ St. Thomas Aquinas



Honestly, I'm loving friend:) I really appreciate them. If possible, I want to be the

best for them. Let me make loyal friends who were with them when the joy and sadness.

I do not want a reply. What I want is recognition as a friend to them. I like to

advise. but I do not like advised. The best advice from a friend for her friend. for

me if I had come to advise, it's a best friend who

I loved. I have friends who think like my own flesh and blood. is difficult for any

man to forget a friend is called 'true friend' Quotes on a binder for a friendly

word. who are we without friends. but if we have betrayed a friend, this article may

be difficult to accept. for me we are ordinary people who did not run away from

mistakes. honestly I was willing to forgive a friend:) and I apologize if I am

guilty. I love my friends!

(pada mulanya segan nak bertegur walaupun duduk dalam satu kelas. pada mulanya rasa

macam jatuh hati padanya. tapi perasaan tu hilang bila ada teman yang lain menyatakan

dia sudah berpunya. selepas itu lansung tidak ingin berbual atau apa-apa sekalipun.

bila satu haritu ada pebentangan kat depan kelas. dia membuat penerangan dan mungkin

kerana terlalu malu muka yang kecik dan kulit berwarna sawa matang berubah menjadi

semakin kecik dan bertukar menjdi merah. sejak peristiwa itu hati sudah memberontak

untuk mengenalinya dgn lebih dalam. dengan memberanikan diri, mulalah si lelaki

pengacau mengacau si dia :) aww! aww! hehe. bila tahun berubah dan kelas pon masih

sama. kami menjadi semakin rapat. dan makin rapat. jika ada masalah aku sanggup untuk

menjadi pendengar yang setia untuknya. pada tahun inilah aku mula menjejak kan kaki

ke asrama. haha. dia semangat dan banyak bagi semnagat kat aku :) haha acah2 sweet la

kan. haha. tp mcm ta bole go la ayat sebenarnye. kalau ade class malam selalu gerak

gi kelas same2. then bila nak SPM semua balik. huhu. then time tu la nak ade class

tambahan. pegila amek dia kat ofis kakak dia :) haha. tade hal lah. kawan punye pasal

kan? member pon selalu reject! kau member tp kau layan da mcm bini kau. haha. peduli

ape aku. aku mg suka dia. peduli ape aku? haha. maybe sampai sekarang aku ta pena ckp

pasal ni. haha. malu jgk kot :) then sekarang da besar. dia da continued studied kat

UITM LENDU :) aku kat UITM pilah sawit weyh! haha. aku still jgk la lepak2 dgn dia.

haha. sampai ade yg jelous. aku da abes sekolah pon tapi still dgn budak nie :) haha.

peduli ape beb! haha. then one day dia ade story about sorang member dia. haha.

member class. tp pelik doe! laki tu na try dia! tolong la. aku jage sial kawan aku!

kau na try? haha. kau try kau mati. tu je. dia adik aku! ade ape hal? ta kire la kau

tua ke ape? aku ta gegar la. haha. *sumpah emosi! heheh. aku da byk kali ckp kat dia.

'kau baik2 ***** orang ni rambut je sama hitam tp hati lain2. kita tak tau ape dia

nak. aku ni laki ***** aku tawu ape dia nak. aku ni bukan la baik sgt ***** aku tawu

sume bende tu'

aku ta tawu kenapa aku risau gila. dia overnight lagi dgn jantan tu. aku sanggup ta

tido sebab dok pikir sal dia.haha. menggelabah la kan? haha. acah2 hero la kan?

padahal assigment ta siap lagi. wuu~ haha. yg baru2 ni aku g interview kat tempat

dia. lepas interview org first aku cari dia :) haha. acah2 belangkas la konon kan?

haha tp tny member dia, dia ckp dia kat mc, aku excited nak g amek. tp ta alih2

member dia ckp JANTAN tu da otw na amek ***** . aku terus stuck! haha. konon mcm

tekilan la kan? haha. aku pon gerak la g Bandar. nga otw tu text member budak tu. dia

ckp ***** g karoke ngan kawan dia tu. haha aku bebulu la. gile2 punye bulu beb. tak

sangke la. aku nak tny jugak aku ni sape bg dia? da la jarang jumpe. pas uw dia bole

pentingkan jantan nak try dia tu! hurgh! ta boleh go la! hurgh! then aku jadi mara.

tak tawu aku asal mcm tu. aku cuma mintak dia hargai aku je. aku da anggap dia mcm

darah daging aku sendiri. tp nape dia mcm pentingkan jantan tu. hurgh! sumpah tak

bole terime. tp tape la. mara aku kejap je. hehe. tp aku baru na cool dia ckp "HABIS

SAPE YG EXCITED NAK BALIK MALAM TADI? SAPE YG EXCITED NAK BUATKAN PRESENTATION . SAPE

YG PUJUK MAK DIA NAK BALIK AWAL? SAPE YG BALIK PAGI2 SEBAB NAK JUMPA DIA? ADE KAU PK?

AKU TA BUAT PAPE. DAH KAU NAK BALIK SGT. AKU SURUH APIS AMEK SBB AKU NAK CEPAT. TAK

TAU PULAK DIA LAMBAT. KALAU TAK AKU NAIK BUS LA!", "YES! MG AKU CULTURE SHOCK RAJA.

AKU MG JAHAT. KAU PK LA AKU MCM2. TENGS SEBAB SALU AMEK BERAT SAL AKU. LEPAS NI TAK

PAYAH LA NA AMEK TAWU SAL AKU LAGI. TENGS SEBAB BAGI AKU TEKANAN NAK FINAL NI.

WALAUPON MAK AKU TAK BG AKU KUAR. TP MAKA AKU TAWU PERANGAI AKU MCM MANA.YE! NI MG

HIDUP AKU. AKU YG CORAK HIDUP AKU. TENGS SEBAB LAYAN AKU MCM NI", "SUKE HATI LAH

RAJA! KAU BUKAN TAK KENAL AKU. DULU PON AKU SELALU LEPAK DGN LAKI. YG PENTING KAWAN

AKU KENAL AKU MCM MANA. KALAU KAU KAWAN YG DA BERPULUH TAHUN KENAL AKU TU, KAU TAWU

LA AKU MCM MANA "

kau tawu tak yg aku risau kat kau snanye! kau tawu ta! aku risau! tolong la. maybe

aku rase kau selamat bile ngan aku! tolong la. aku cume tak pecaye dgn budak jantan

tu la *****. kalau kau dgn kawan kau yg lain kau ade tgk aku gelabah semacam? ade? kau tawu jugak aku mcm mane kan? kan? aduh! lepas tu kau bole ckp ta pyh amek tawu

lagi sal kau. kau egt ati aku ni ati ape? kau egt sng2 ke nak lupekan kawan baik,

kawan yg aku syg, kawan yg aku da anggap mcm adik aku sendiri! kau pikir la kecik.

aku tunggu respond kau. mg aku da kecik ati dgn kau. tp aku tak kesah sume uw. kau

kawan aku. yg aku da anggap kau kawan dunia dan akhirat aku :) thanx kawan )

No comments: